Specifikace tréninků

DĚTI: Karate Shotokan 5 – 8 let (trenéři Igor Ročín, Lubomír Souček) -          Základní přípravka pro bojové sporty (karate, judo, ju-jutsu…) -          Rozvoj motorických schopností dětí (síla, rychlost, obratnost, vytrvalost) -          Rozvoj koordinace pohybu -          Základní gymnastika (kotouly, pády…) -          Úpolová cvičení (přetahy, přetlaky…) -          Seznámení se základními technikami úderů a kopů Karate Shotokan 9 – 14 let (trenér Lubomír Souček) -          Základní výuka úderů a kopů podle principů Shotokan karate -          Rozvoj kloubní a svalové flexibility -          Rozvoj motorických schopností (síla, rychlost, vytrvalost, obratnost) -          Možnost získání technických stupňů (pásků) a možnost účasti na sportovních soutěžích Aikijujutsu 9 – 14 let(trenér Radek Šípek) -          Rozvoj motorických schopností a dovedností (síla, rychlost, obratnost, vytrvalost) -          Průpravná gymnastická cvičení (stoje na rukou, kotouly, přemet stranou…) -          Úpolová cvičení (přetahy, přetlaky…) -          Techniky pádů, porazů, strhů, hodů a páčení DOSPĚLÍ: Karate  – Kumite (od 15 let) (trenér Lubomír Souček) -          Sportovní zápas podle principů  karate -          Využití tohoto způsobu boje pro praktickou sebeobranu -          Celkové zvýšení fyzické kondice (síla, rychlost, vytrvalost) -          Tréninkové metody s využitím speciálních pomůcek (rukavice, odražeče, boxovací pytle…) Karate  + Shinkyokushinkai (od 15 let) (trenér Igor Ročín) -          Sportovní zápas podle principů Kyokushin karate -          Aplikace nejtvrdšího stylu karate do reálné sebeobrany -          Nácvik techniky úderů a kopů s využitím speciálních pomůcek (rukavice, odražeče, boxovací pytle…) -          Celkové zvýšení fyzické kondice ( síla, rychlost, vytrvalost, obratnost) -          Zvyšování kloubní a svalové flexibility Aikijujutsu (od 15 let) (trenér Radek Šípek) -          Techniky pádů (měkká a tvrdá forma) -          Techniky porazů, strhů , hodů a páčení -          Aplikace těchto technik do praktické sebeobrany -          Celkové zvýšení fyzické kondice (síla, rychlost, vytrvalost, obratnost) Kondiční trénink (od 15 let) (trenér Igor Ročín) -          Zvyšování fyzické kondice (síla, rychlost, vytrvalost, obratnost) -          Kombinace aerobního a anaerobního zatížení -          Tradiční i specifické metody cvičení -          Využítí nejen pro bojové sporty Funkční trénink (od 15 let) (trenér Jakub Slabý) -          Moderní tréninková metoda pro všechny -          Komplexní zatížení svalových skupin cvičenců -          Zlepšení efektivity pohybů v běžném životním cyklu -          Zábavné cvičení se známými i méně známými pomůckami